Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Програми з використанням масивів та індексаторів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування
Варіант:
16

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» З В І Т до лабораторної роботи № 3 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування» на тему: «Програми з використанням масивів та індексаторів.» Варіант № 16 ЗАВДАННЯ Скласти блок-схеми алгоритмів та програму мовою С# для роботи з одномірним масивом цілих чисел (вектором). Забезпечити наступні можливості: завдання довільних цілих границь індексів при створенні об'єкта; звертання до окремого елемента масиву з контролем виходу за межі масиву; розрахунок за алгоритмом, згідно з завданням, отриманим від викладача за табл. 2; вивід на екран елемента масиву по заданому індексі й усього масиву. Програма повинна демонструвати всі розроблені елементи класу. 16 В одномірному масиві, що складається з п дійсних елементів, обчислити: кількість від’ємних елементів масиву; суму модулів елементів масиву, розташованих після мінімального по модулю елемента. Замінити всі від’ємні елементи масиву їхніми квадратами й упорядкувати елементи масиву за зростанням.   БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ Блок-схема методу Main ()  Блок-схема методу Vvid ()  Блок-схема методу meji ()  Блок-схема методу Vuvid ()  Блок-схема методу kikist ()  Блок-схема методу summamod ()  Блок-схема індексатора this [x] Метод-аксесор set  Метод-аксесор get  Блок-схема методу getelevent ()  СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМІ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ с, b – числа дійсного типу які є межами масиву; х – змінна дійсного типу, якій присвоюється значення елемента масиву; k – змінна дійсного типу, якій присвоюється значення кількості від’ємних елементів масиву; n – змінна дійсного типу, яка встановлює розмірність масиву; i, j, num, aindex – змінні дійсного типу, які встановлюють номер елемента масиву; u – змінна, яка використовується при сортуванні елементів масиву; min – змінна дійсного типу, якій надається значення найменшого елемента масиву; Main() – головний метод; vvid() – метод, в якому вводяться дані; meji() – метод, в якому задаються межі масиву; vuvid() – метод, в якому виводиться значення виразу на екран; kikist() – метод, в якому визначається кількість від’ємних елементів масиву; summamod() – метод для обчислення суми елементів масиву; sort() – метод для сортування елементів масиву; this[x] – індексатор, для роботи з елементами масиву; getelevent() – метод, призначений для виведення на екран певного елемента масиву; Console.WriteLine () – метод виводу даних, який належить класу Console; Console.ReadLine() – метод вводу даних який належить класу Console; Convert.ToDouble() – метод перетворення типу змінної в тип double; Math.Pow(x,y) – математичний метод для піднесення елементу до певного степіня; new – оператор, який створює об’єкт; class Program – клас Program, який містить метод Main(). class C1 – клас C1, який містить методи vvid(), meji(), vuvid(); class C2 – клас C2, який наслідує клас C1 і містить методи kikist(), summamod(), sort(), getelevent(), індексатор this[x]. ТЕКСТ ПРОГРАМИ using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { C2 l = new C2(); l.meji(); l.vvid(); l.getelevent(); l.sumamod(); l.kikist(); l.sort(); l.vuvid(); Console.ReadLine(); } } class C1 { public double s, min, x; public int k, n, i, u, j,num, c, b, aindex; public double[] a = new double[1000]; public bool error; public void meji() { Console.WriteLine("Введіть c"); c = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Введіть b"); b = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); n = b - c + 1; } public void vvid() ...
Антиботан аватар за замовчуванням

04.06.2013 21:06

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини